יום שלישי, 11 במרץ 2014

מכתב הרב שלמה שטנצל אל יוסף בורג



מכתבו של הרב שלמה שטנצל זצ"ל על גניקולוג שערך הפלות 
הרב שלמה שטנצל זצ"ל עם בנו יונתן

לכבוד ד"ר יוסף בורג
שר הפנים והמשטרה
הקריה ירושלים.
ד"ר בורג הנכבד!
הנדון: תלונה הגשנו לבקשת ד"ר בוג נגד ד"ר טברין גניקולוג מבצע הפלות בניגוד לחוק, ע"פ תלונת אבי העובר יוסף טישלר, ושנשלחה ב – 17.8.80 לרפ"א א. שניידשר רמ"ד תביעות וחקירות והעתק לד"ר בורג מתמהמהת כבר 18 חודשים, נבקש התערבותו של שר הפנים והמשטרה
אנו מבקשים בזה את התערבותו האישית של שר הפנים והמשטרה, בקשר לתלונה הנ"ל, אשר יש בה עניין ציבורי, חוץ מהנפגע, כידוע ע"פ דברי שר הבריאות, מבוצעות בשנה רבבות הפלות בניגוד לחוק אצל רופאים פרטיים, תמורת תשלום גבוה (ספק אם מדווח ע"כ למס הכנסה), הבעיה היא שאין מתלונן, ואילו במקרה דנן התלונן אבי העובר בכתב, והעתקי נשלח לרפ"ק שניידשר, וטרם הובא הדבר לידי סיום.
ב – 9.9.81 שלח אלינו רב פקד א. כוכבא – שבתי ראש מדור תביעות מכתב, בו הוא כותב: "תלונתכם מטעם מר יוסף טישלר מ – 17.8.80, הובא לידיעתנו העניין נחקר והחומר הועבר לשיקול דעת הפרקליטות".
כדי לעמוד על המשמר, שהתיק יטופל עד תומו, אנו מבקשים מכב' להורות לקצין הנ"ל לדווח על התקדמות הנושא, הואיל והדבר גובל עם רצח ועם גידולו של עם ישראל בארץ ישראל, והבטחת לידתם של ילדים יהודיים מבלי שירצחו קודם היוולדם ע"י גניקולוגים תאווי בצע – ובניגוד לחוק בישראל.
בכבוד רב
שלמה שטנצל 

תנועת אזרחים להגנת המוסר הציבורי
העתק:
רב פקד כוכבא שבתי – ראש מדור התביעות / המטה הארצי
סיעת אגודת ישראל בכנסת

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה