יום שלישי, 11 במרץ 2014

האיום לירות בחרדים – הביא לאינתיפאדה




מאמרו של הרב שלמה שטנצל זצ"ל לפני כ 30 שנים
האיום לירות בחרדים – הביא לאינתיפאדה
באותו יום ששמעתי כי ראשי משטרת ישראל נפגשו עם הבד"ץ של העדה החרדית, והזהירו אותם, כי אם ימשיכו היהודים החרדים להפגין למען קדשי ישראל, כמו בנושאי חילולי השבת, תמונות תועבה, והשיסוי ביהודים  לא תירתע משטרת ישראל, וראשי המשטרה יורו לשוטרים ולמשמר הגבול לירות בקליעי גומי (המסוגלים גם להמית כפי שהרגו באינתיפאדה), איום הירי הראשון של השלטון הציוני ביהודים החרדים, הבד"ץ פסק לאור איום זה על חיי אדם, להורות בינתיים לא להפגין הפגנות בהם המשטרה תפעיל נשק נגד הקבוצה היהודית היחידה בארץ ישראל, והיא החברה החרדית המונה כמיליון נפש, דבר שלא עשו נגד שום קבוצה אחרת במדינת ישראל.
מאותו רגע שראשי המשטרה של ממשלת ישראל הורידו איום זה, הסיר הקב"ה את הפחד והאימה מלבבות הערבים והמחבלים, פחד שהרתיע אותם כל 22 שנות שעברו ממלחמת ששת הימים, וארבעים שנה ממלחמת השחרור, ועתה עזות המצח הערבית פרצה החוצה, מן הילדים ועד הזקנים, הם מתכופפים מרימים אבנים ומשליכים על רכב יהודי נוסע, על רכב הצבא, ולאחרונה כבר פתחו בנשק קל במספר מקומות, אנו מביטים על ההתפתחויות בחששות ומפילה לבורא עולם, שיגן על עמו ונחלתו. מפני פגיעה ביהודים.
הייתי מציע, שראשי המשטרה והמדינה, יארגנו משלמת, ויחזרו ויבקשו סליחה ומחילה מהבד"ץ של העדה החרדית עליה איימו, ויסור צל המוות מעל ראשינו, כי בנפשינו האדם, מידה כנגד מידה. החזרה בתשובה תחזיר פחת היהודים על ראש הערבים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה